Publicerat December 22, 201213 yr Heter Fredrik född 77 och som namnet säger jagar jag och bor utanför Sundsvall i en by som heter just Rännö. Det är all jakt men fågeljakten med vorstehn Isak har prioritet. Jag bor i jaktmarken så det är aldrig långt till en jakttur även om jag bara har några få timmar ledig till jakt. I övrigt är jag fotograf till yrket men fotograferar även en hel del till mina privata album och då blir det mycket bilder från skog och mark förstås samt på dottern Jag är uppväxt på plats och jagat markerna sedan hmm väl tidigt
Publicerat December 22, 201213 yr Kul och välkommen Rännöjägaren. Förutom trevliga jaktberättelser så är det välkommet med fina bilder. Men känn ingen press nu. :-)
Publicerat December 23, 201213 yr Författare Tack! Ingen press här inte, sitter och njuter av julhelgen. Tänkte börja nya året med rävspår, skidor och kamera. Ska även försöka få upp en bild till min presentation.