Publicerat December 23, 201213 yr Hej skall söka licens på en Ruger 10/22 och jag undrar vilken ammunition man skall använda till övning och jakt? Och gärna tips på olika sidor som man kan få tag på roliga tillbehör till den.. Ha d och tack på förhand
Publicerat December 23, 201213 yr Hej skall söka licens på en Ruger 10/22 och jag undrar vilken ammunition man skall använda till övning och jakt?Och gärna tips på olika sidor som man kan få tag på roliga tillbehör till den.. Ha d och tack på förhand Brorsan söker också licens för en Ruger 10/22, fast Takedown modellen. Den kommer vara utrustad med ljuddämpare och 25 skott magasin när han hämtar den. Du får gärna säga till om du hittar en bra sida.
Publicerat December 24, 201213 yr Jag övar som TH med cci standard, det gillar både bössa och plånka. jag jagar med cci segmented subsonic hp vilken ger bra effekt och samskjuter med cci standard för mig.
Publicerat December 24, 201213 yr Segmented bulorna är fruktansvärt bra effekt i. Även på större vilt än vanliga klass 4 vilt.