Publicerat December 25, 201213 yr Är det nån som testat olskogens vildmarksskida ? Såg att det fanns i flera längder. Den jag funderade på var 240 cm lång och 8 centimeter bred . Kan det va nåt eller är det bara skit????? Mvh Jocke
Publicerat December 25, 201213 yr Jag har bara haft ett par och dom var jag inte nöjd med. För svaga.
Publicerat December 25, 201213 yr Författare Okej, klena alltså, jag vet inte är inte så hemma skidor, har bara halkat runt på vita blixten och dom gör ju ingen glad. Vad rekommenderar du för skida då ? Jag tittade också på tegsnäs skidor, vill inte ha nån jätte lång skida därför kikade jag på olskogens skidor. Tänkte mest att långa skidor blir bökiga att hålla ordning på när det blir tät terräng. Kom gärna med tips på bra skidor Mvh Jocke
Publicerat December 25, 201213 yr Håller med maddog trots att jag aldrig kört med olskogens, men kompisen som hade dem körde som regel med olika längder och modeller då en gått av Kolla på peltonen metsä rätt bra allround skida tycker jag
Publicerat December 25, 201213 yr Tror nog att Maddog kanske har haft otur, har mest hört lovord om Olskogens skidor.
Publicerat December 25, 201213 yr Lars sitter du oxå ensam och bäddrar på forumen på juldagskvällen? eller jobbar du?
Publicerat December 25, 201213 yr Okej, klena alltså, jag vet inte är inte så hemma skidor, har bara halkat runt på vita blixten och dom gör ju ingen glad. Vad rekommenderar du för skida då ? Jag tittade också på tegsnäs skidor, vill inte ha nån jätte lång skida därför kikade jag på olskogens skidor. Tänkte mest att långa skidor blir bökiga att hålla ordning på när det blir tät terräng. Kom gärna med tips på bra skidor Mvh Jocke har kört av tegsnäs också men då när man kört på träd som ligger under snön och rena kollitioner. olsskogens gick rätt av ungefär på mitten. har ägt tre par tegsnäs av olika modell och gillade faktiskt deras rödsula bra och dom finns bara i den lite kostare modellen. nu kör jag mest fisher jakt om det inte blir riktigt löst.
Publicerat December 26, 201213 yr Jag har haft mina olskogen i många år och mina kompisar också. De har fått tåla mycket jag är ju ingen lättviktare precis 100+. Så de har fått bekänna färg i diverse terräng. Mina 240 skidor håller nog ett par säsonger ännu. Kan varmt rekomendera dem.
Publicerat December 26, 201213 yr Har ingen erfarenhet själv men vet att det finns många kunniga på utsidans forum som har resulterat i många långa trådar. Bara ett tips Mvh // Johannes
Publicerat December 26, 201213 yr Dom har en ny skida som kallas (galav) Betyder djuprännt på samiska. Den verkar vara en ren kopia av Östergrenaren!! Mycket lik dom,isf har dom potential att vara fina toppfågel skidor.Lägre pris och kanske kortare leveranser kan göra den till storsäljare? Går att läsa att den endast finns i längd 2,95 m x 70 mm..