Publicerat December 27, 201213 yr Sprang på dessa spår på mina marker. Det var rätt stora avstånd mellan avtrycken precis som det var en fågel som hoppat. Å andra sidan ser man många klor tydligt. Avtrycken var små typ 2-3 cm breda. Någon som har en gissning eller kan säga med säkerhet? Tack på förhand
Publicerat December 27, 201213 yr Vi skulle fått se mer av spårlöpan. Spårlöpan av ekorre brukar kunna se ut som harspår i miniatyr. Skulle kunna vara mink/iller. Men som sagt då skulle vi haft mer av löpan att titta på
Publicerat December 27, 201213 yr Författare Ekorren hade jag helt glömt! Minken har vi också så det är en möjlighet. Har tyvärr inga fler bilder. Tack för hjälpen =)
Publicerat December 28, 201213 yr Sprang på dessa spår på mina marker. Det var rätt stora avstånd mellan avtrycken precis som det var en fågel som hoppat. Å andra sidan ser man många klor tydligt. Avtrycken var små typ 2-3 cm breda. Någon som har en gissning eller kan säga med säkerhet? Tack på förhand 7-tåad hackspett.......... ska tydligen vara extremt ovanlig. Skjut och stoppa upp!