Publicerat December 27, 201213 yr Jo jag tänkte köpa mig ett snöcamo. Jag har tittat på det här stället Predator Lynx Jaktställ Snöcamo. Har någon något att säga om det? Någon som har haft/ använder det? MVH Anders
Publicerat December 27, 201213 yr Jag har använt det i 2 år & är nöjd. Jagar toppfågel/rörlig jakt & det enda negativa kan vara att det kanske är lite för varmt trots att det finns vädringsluckor. /R
Publicerat December 27, 201213 yr Ursäkta att ja smyger in en kommentar, För den frågande kan det va mer intressant med antal jaktdagar istället för år;) det är också av vikt att man nämner hur den är använd, vissa jagar använder ju kläderna med ömhet osv allt för att räta ut frågetecken:D Jag själv tex som har ganska många jakt dagar( om man frågar frun iaf ) men snöställ är något jag själv använder väldigt lite kanske 6 dagar om året, det skulle ta mig kanske 10 år att bedöma ett sånt här plagg så det är bara därför jag lägger mig i:lol: skickat med blip blip mobilen, troligtvis från skogen i väntan på någon hund
Publicerat Januari 7, 201313 yr Författare Jag har skaffat mig Bearskin Predator Lynxstället från Huntyard & Berras för 2 590:- Och är välldigt nöjd! Länk till stället: http://www.huntyardberras.com/bearskinn_lynx_jaktstall_