Publicerat Juli 15, 200619 yr Är det någon som vet om denna eller liknande monopod finns att köpa i sverige eller är representerat av något företag. Finns det kanske någon som har en? http://accu-shot.com/catalog/product_info....05719fce59fc066 /Micke
Publicerat Juli 15, 200619 yr Författare Min lilla .223. Harris Bipod i främre rembygeln och Accu-shots monopod i bakre ;D yuuummmi. /Micke
Publicerat Juli 15, 200619 yr Har en kompis som har en sådan. Han läser forumet då och då så jag tror han kommer att svara här och berätta vad han tycker.
Publicerat Juli 15, 200619 yr Författare midway har sådana... Jag såg Caldwell-stödet i fyndshopen och den kan vara intressant om det inte går att få tag på Accu-shot,den ser dock lite klumpigare ut. /Micke
Publicerat Juli 16, 200619 yr Ja det är nog mig Johan H syftar på. Jag skriver en mindre recension om vad jag tycker om den någon dag när jag har tid. Mauser, min är till salu, om det är intressant så hör av dig.