Publicerat December 29, 201213 yr Nya modellen jag kallar "Sabretooth" p.g.a den höga slipfasen. Bladdelen ligger på nästan 12 cm så det är en av mina större pjäser. Har en till mer böjd modell på gång som är snäppet större men den kommer senare. Skall nu montera på snygga skalor desert wood Mvh / Karl-Erik
Publicerat December 29, 201213 yr Jaguar är en av mina favoriter, kan bli att revidera listan efter denna! Skickat från min LT25i via Tapatalk 2
Publicerat December 30, 201213 yr Uj uj va vackert K-E Du har riktigt fina former på dina blad . Den skulle sitta fint som fullflat slipad, Jag ser fram imot när du får grejer till det Seved
Publicerat December 30, 201213 yr Du är verkligen duktig. Börjar det inte bli dags att sätta ditt märke på bladen snart?
Publicerat December 30, 201213 yr Författare Du är verkligen duktig. Börjar det inte bli dags att sätta ditt märke på bladen snart? Tack! Jo, jag brukar stämpla bladen men glömmer det alltid när man kommer in i jobbet. Det blir så intensivt och full koncentration att jag brukar glömma det. Och iofs på det här bladet är det nog snyggare utan 2 dorn från Jula instämplat på snedden