Publicerat Januari 2, 201313 yr Hej, hör kommer anledningen att kniven i hatten inte startats av mig än, var tvungen att bli färdig med en julkniv till min svärfar. Är även min första kniv i vuxen ålder och självklart gör jag en med svängda mellanlägg utan att ha riktiga verktyg. Varför göra det lätt för sig när man kan göra det svårt ? Knivslidan ska jag göra på mellandagarna så får ta med kniven från julfirandet tillbaka för att slutföra! Är ganska nöjd med resultatet men hade önskat lite bättre passform mellan bitarna men är störtskön att hålla i Renhorn - Nysilver - vit vulk - nysilver - masur - Nysilver - vit vulk - nysilver - masur
Publicerat Januari 2, 201313 yr Författare Som tur är har jag kniven tillbaka så kan göra vissa justeringar. göra den något smalare samt putsa mer på en del ställen. Blir till att börja med slidan under kommande helg antagligen.
Publicerat Januari 22, 201313 yr Författare NU börjar slidan bli klar, Gjorde en egen puns av en bit renhorn så nu ser det ut som fiskfjäll på slidan och den är sydd och narvad nu, ska bara forma den nu .
Publicerat Januari 22, 201313 yr Bra idé det där med att göra egna punslar.. det har jag inte tänkt på förut. Tack