Publicerat Januari 5, 201313 yr Detta är en populär post. Dagens film på Signe, är väl en 5,5 månader nu och det verkar rätt lovande. Första mötet med död gris.
Publicerat Januari 6, 201313 yr Inte vidare snällt att kalla hunden för idiot men vädret ser ju ut att ha varit strålande. Lycka till med fortsättningen Mvh // Johannes
Publicerat Januari 6, 201313 yr Författare Inte vidare snällt att kalla hunden för idiot men vädret ser ju ut att ha varit strålande. Lycka till med fortsättningen Mvh // Johannes Driver de bakspår är de idioter
Publicerat Januari 8, 201313 yr Vilken kvick liten rackare !Vad är det för ras ? Alptax / Alpenländische dachsbracke Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2
Publicerat Januari 8, 201313 yr Författare Jupp! Det är en ADB tik. Gillar verkligen att hon har lite längre ben. Hon stack när jag fyllde på ena åteln igår. Upptag ett par hundra meter bort i en plantering. Va väl borta en 10 minuter innan jag visslade på henne och hon kom med en j-vla fart och rest ragg. Fan vet va hon hittade men det va inte grova skall iallafall.
Publicerat Januari 8, 201313 yr Hur hög är hon nu, min kille är med i det korta gänget, 36cm i manken och 50cm lång, ser ut som en skogaholmslimpa Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2
Publicerat Januari 8, 201313 yr Författare Inte lätt o mäta... men får det till en 44cm ungefär o kanske en 60 lång från nos till svansrot. Skulle tro att hon inte blir utställningsstjärna... Gränsen går väl vid 42cm ?
Publicerat Januari 8, 201313 yr Ja 42cm såg jag fru kennel hade skrivit som svar på familjesidan. Mor och storasyster är verkligen två snyggingar som hade lyckades bra i rosettjakten helgen som var Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2
Publicerat Januari 8, 201313 yr Okej ! Ser ut att vara en behändig storlek på hunden men ändå fart och framkomlighet