Publicerat Januari 6, 201313 yr Jag har nu fått en fråga av min bror om jag vill köpa det Norlyx 6-skåp jag hittills lånat..efter att ha sökt på nätet och nästan uteslutande endast hittat pris på nya skåp, undrar jag om någon här inne har koll på vad ett gammalt sådant skåp kan kosta? Jag vet inte exakt hur gammalt det är, men jag gissar på att det är runt 10 år ungefär..fast ålder kanske inte spelar så stor roll på just skåp? Tacksam för hjälp! =) /Thomas
Publicerat Januari 9, 201313 yr HL NL? Vad står det på lappen i vapenskåpet att hela skåpet heter? Finns ganska många olika modeller...
Publicerat Januari 9, 201313 yr Antagligen en standard SS model. 3000 kronor. Är det mörkgrönt elr ljusgrått?
Publicerat Januari 9, 201313 yr Författare Antagligen en standard SS model. 3000 kronor. Är det mörkgrönt elr ljusgrått? Det är ljusgrått..modellnr kan jag kolla när jag kommit hem. Tack för hjälpen! /Thomas
Publicerat Januari 9, 201313 yr Skåp är ju ingenting som möglar direkt, så priserna håller sig ju rätt bra. Jag köpte ett begagnat EuroSafe för 2500 som ser ut att vara en blåkopia på Norlyx 6. (undrar om det inte står någonting om Norlyx på insidan av dörren när jag tänker efter...) /Patrik
Publicerat Januari 9, 201313 yr Det är ljusgrått..modellnr kan jag kolla när jag kommit hem. Tack för hjälpen! /Thomas Dom bytte färg på skåpen efter 92-94 ngt så Det är ju nyare än så ivf du kan få max 4000kr för det tror jag inga problem. Min farfar har ett sådant så jag läste på lite om dom för ett tag sen.
Publicerat Januari 9, 201313 yr Har ett Nor Lyx 12 GTi Plus och har precis köpt ytterliggare ett begagnat, då jag är lite trångbodd.. Jag gav 2500:- för det begagnat, dock ville säljaren ha 3500:-. Så om det är ett 6 så skulle jag nog inte ge mer än 2-2500:-
Publicerat Januari 9, 201313 yr Jag köpte ett 6 GTI för 500:- Tror det var ett bra köp Under 2000:- bra pris Under 2500:- Rimligt Över 3000 Låt bli. Ge du bror din 2500:- om skåpet klarar ss normen annars köper du ett nytt o ger tillbaka det gamla, eller får du det o har annat i. //
Publicerat Januari 9, 201313 yr Jag köpte ett 6 GTI för 500:- Tror det var ett bra köp Under 2000:- bra pris Under 2500:- Rimligt Över 3000 Låt bli. Ge du bror din 2500:- om skåpet klarar ss normen annars köper du ett nytt o ger tillbaka det gamla, eller får du det o har annat i. // Gti e fan fina till på de! haha men jaa jag tänkte inte på att jag skrev SS ^^ Men 3500 kr kan han väl ändå få om det är ett HL elr NL?!
Publicerat Januari 9, 201313 yr Författare Gti e fan fina till på de! haha men jaa jag tänkte inte på att jag skrev SS ^^ Men 3500 kr kan han väl ändå få om det är ett HL elr NL?! Jag tycker 500 lät som ett bra riktpris, ska föreslå det för brorsan Vi kom överrens om att jag behåller detta och köper ett annat som vi kan ha i stugan där vi jagar..så jag får hitta ett annat till rimligt pris, det används bara ca 2 veckor om året så det behöver inte vara snyggt Tack för hjälpen, båda två
Publicerat Januari 9, 201313 yr Jag tycker 500 lät som ett bra riktpris, ska föreslå det för brorsan Vi kom överrens om att jag behåller detta och köper ett annat som vi kan ha i stugan där vi jagar..så jag får hitta ett annat till rimligt pris, det används bara ca 2 veckor om året så det behöver inte vara snyggt Tack för hjälpen, båda två haha inga problem ^^ Kolla in scansafe om ni ska ha billiga bra vapenskåp
Publicerat Januari 9, 201313 yr Författare haha inga problem ^^ Kolla in scansafe om ni ska ha billiga bra vapenskåp Ok, det ska jag kolla på
Publicerat Januari 9, 201313 yr Blocket. eller varför inte en annons här. Vissa byter ju skåp ibland o ska ni ha det i stugan så behöver det ju inte vara så stort. //
Publicerat Januari 10, 201313 yr Författare Blocket. eller varför inte en annons här. Vissa byter ju skåp ibland o ska ni ha det i stugan så behöver det ju inte vara så stort. // På blocket har jag redan en bevakning, och kollar dagligen på denna sidan också Nej, det räcker med ett litet skåp för 4 vapen..och det behövs inte än på ett tag, första jakten blir nog på bäver och det är väl på vårkanten ngn gång