Publicerat Januari 6, 201313 yr Ska förmodligen lämna in min pinewood bavaria i veckan och få ditsytt svarta reflexband, någon som har tips pÅ vart man ska sätta för Maximal synlighet vid eftersök och promenad? /Gustaf
Publicerat Januari 6, 201313 yr En sån jag har likadan? Hur långt är bandet längst ner där orange blir vanligt canmo?
Publicerat Januari 6, 201313 yr När jag körde ambulans så stod vi ju en del på vägarna när det var mörkt. Som jag minns det sa "de som visste" att det var benreflexerna som syntes bäst eftersom de kom i höjd med bilarnas lysen. Så mitt tips är långt ner. Sedan är väl ryggen viktigare än framsidan om man måste välja. Du ser ju bättre om en bil kommer framifrån så då kan du flytta dig själv.
Publicerat Januari 6, 201313 yr En reflexremsa på överarmen och en på underarmen sedan någon på ryggen
Publicerat Januari 6, 201313 yr Författare Något sånthär typ? o en på ryggen? eller är det bättre med över/underarm o rygg som hubler föreslog? ^^
Publicerat Januari 6, 201313 yr Framsidan ser bra ut, sedan en hel ramsa på ryggen nere/uppe och sedan på över/underarmen
Publicerat Januari 6, 201313 yr Jag tänkte mer som ett band runt armarna då syns du både från bak/fram och sidan:)
Publicerat Januari 6, 201313 yr Författare jaha! då är ju de på axlarna onödiga!? du tror inte de blir stramt om armarna?
Publicerat Januari 6, 201313 yr Författare En sån jag har likadan? Hur långt är bandet längst ner där orange blir vanligt canmo? vilket band?
Publicerat Januari 6, 201313 yr vilket band? hur långt ska reflex vara? Runt hela kroppen.Jag tänkte typ där den nedre är på mage/rygg!
Publicerat Januari 6, 201313 yr Författare ja man kan ju köra runt kroppen till dragkedjan ja! de skulle man ju göra, o sen på armarna!
Publicerat Januari 6, 201313 yr ja man kan ju köra runt kroppen till dragkedjan ja! de skulle man ju göra, o sen på armarna! Nej nej kommer inte bli stramt brukar ju vara ganska standard så det kommer fungera skitbra!