Publicerat Januari 6, 201313 yr Jag behöver ett par droppar, så köpes bytes eller hyres lånas! Ska på drevjakt på söndag o vill ha helixen fit for fight!
Publicerat Januari 6, 201313 yr Ja här går det undan,får jag säga,men får du inte tag på nåt lim å du måste ha öppet så ta en slangklämma!
Publicerat Januari 6, 201313 yr Ska se om jag har något liggandes, brukar vara lite kaos på de där grejjerna...
Publicerat Januari 6, 201313 yr Författare Ska se om jag har något liggandes, brukar vara lite kaos på de där grejjerna... Det vore skitbra! Junket som köptes på jula har inte härdat ett skit på 30 min.... står 5 min på fpk och jag har rengjort ordentligt med sprit!
Publicerat Januari 6, 201313 yr Är ganska grym skillnad mellan JB Weld och biltema/jula epoxi... Limmade fast en kornfot på en blankpolerad pipa med det för att testa, fick rappa till kornfoten tre gånger med hammare ordentligt hårt för att få loss den... Kornfoten återanvänder man inte, hehe!! Tror alla gånger att JB Weld är jämförbart med allt utom rent silverlod!
Publicerat Januari 6, 201313 yr Författare Ozzian, du är en alien,spriten ska ner i strupen! Jo efter jag tvättat av fettet från byssan ja!
Publicerat Januari 12, 201313 yr Författare Jo efter jag tvättat av fettet från byssan ja! Löst med biltemas två komponents ! Men i sommar så får smeden göra om med en gänga, mitt blev lite kladdigt