Publicerat Januari 8, 201313 yr Har visst varit med här ett tag utan att presentera mig... Är 30 år gammal, tysk, bor för tillfället i Järna utanför Södertälje, har tidigare bott i Stockholm och i Värmland. Tog jägarexamen 2011. Har tyvärr inget fast ställe att jaga på, tar gärna emot inbjudningar på jakt Har hittills skjutit ett skott utanför skjutbanan, på min 30års dag, det blev en fin räv som står uppstoppat hemma. All jakt är av intresse, men föredrar nog hagel framför kula. Jakt med stående fågelhund skulle vara en dröm Skjuter en del lerduvor, sporting tycker jag är roligast... Andra intressen är biodling, hembryggning, typ all livsmedelsförädling, har tidigare spelat amerikansk fotboll, men det är nog nedlagt
Publicerat Januari 8, 201313 yr Rolle,jakt med stående fågelhund ÄR som en dröm,livsstil,glädje,spänning,naturupplevelse,ja,just name it! (som jaktens flugfiske) Där har du nåt att jobba på ! Välkommen
Publicerat Januari 8, 201313 yr Författare Rolle,jakt med stående fågelhund ÄR som en dröm,livsstil,glädje,spänning,naturupplevelse,ja,just name it! (som jaktens flugfiske) Där har du nåt att jobba på ! Välkommen Tackar! Är bra sugen att skaffa hund, men har nog inte riktigt tid att träna den rätt. Inte för tillfället i alla fall
Publicerat Januari 8, 201313 yr Tackar! Är bra sugen att skaffa hund, men har nog inte riktigt tid att träna den rätt. Inte för tillfället i alla fall Självinsikt, något många saknar!Välkommen !
Publicerat Januari 8, 201313 yr Författare Självinsikt, något många saknar! Välkommen ! Tack! Du har både korthårig och strävhårig vorsteh, förstår jag. Två favoriter, en vacker dag kanske det funkar att jag kan skaffa en
Publicerat Januari 8, 201313 yr Jag som trodde jag var den ända från Järna på detta forumet, välkommen!!
Publicerat Januari 8, 201313 yr Författare Jag som trodde jag var den ända från Järna på detta forumet, välkommen!! Tack. Nä du, vi är nu minst två!