Publicerat Januari 8, 201313 yr Författare Mer en allmän tråd var jag ute efter Någon som jagar kring Strömsund? Lo tillgång?
Publicerat Januari 8, 201313 yr Nej men i krokomsområdet Hur ser det ut på rödön i år? Haft några obsar? Skickat från min GT-I9305 via Tapatalk 2
Publicerat Januari 8, 201313 yr VI har 2 st lodjur som strövar inne på rödön sen i setember har dom setts vid olika tillfällen ,,såg det större själv i höstas- Det mindre kom i bråk med en hund i grannbyn för nån vecka sen var väl hund som vart lite närgången så hund åkte på stryk. Hur är det uppe i offerdal har du sett nåt?.
Publicerat Januari 8, 201313 yr Ska nöta Västernorrland i år utom dom säkrare områderna..Mycke järv men mellan varven enstaka lodjur uppåt junsele..
Publicerat Januari 8, 201313 yr Här i nordöstra hälsingland ser det lovande i år igen . Jag var och kolla på ett rådjur idag som var rivet av lo inatt här i byn..
Publicerat Januari 8, 201313 yr Författare Jag och en till kommer åka uppåt i början på mars. Så är det någon som ringat eller hittat spår så skicka direkt!! Kommer bli två plottar i spåret och möjligen en spets!! Kommer åka från västra Götaland och uppåt 90mil. Vi stannar gärna efter vägen om det är något hett på g /H