Publicerat Januari 8, 201313 yr vilken andpipa rekommenderar folk? Hittade ingen tråd om detta! Jag ska beställa hem imorn så svara gärna snabbt. Tacksam för allt
Publicerat Januari 8, 201313 yr jag har haft "rätt bra" framgångar med hubertus and/kråkpipa konstigt nog men köpt en faulk andpipa och den låter riktigt bra
Publicerat Januari 8, 201313 yr Författare Tack tack tack Hmm konstigt att en kombinationspipa funkar så bra... Det måste ju va någon skillnad i kvaliten på dessa pipor eftersom vissa är dyrare än andra!
Publicerat Januari 8, 201313 yr Tack tack tack Hmm konstigt att en kombinationspipa funkar så bra... Det måste ju va någon skillnad i kvaliten på dessa pipor eftersom vissa är dyrare än andra! den är väldigt lågt ljud på den men jag drog en flock tillbaka flera gånger
Publicerat Januari 8, 201313 yr Författare den är väldigt lågt ljud på den men jag drog en flock tillbaka flera gånger Ja just så ja Det låter inte helt fel. Men sen är det ju från dag till dag också. Vissa säger att man ska locka utan pipa för att det är bästa och naturligaste ljudet.
Publicerat Januari 9, 201313 yr Författare Bump bump bump beställee imorn istället eftersom att min kära moder glömde ta pengarna som ligger hemma på bordet. Vad för andpipa ska jag köpa? Var kan jag köpa billiga knip och viggvettar?