Publicerat Januari 9, 201313 yr Jag har hittat följande stock och blir spontant lite tveksam. Den är misstänkt billig, den är ohyggligt ful och den säljs av Mid*ay. Men den kanske är ett bra köp ändå?? Input tack http://www.midway.se/epages/MidwaySverige.sf/sv_SE/?ObjectPath=/Shops/MidwaySverige/Products/190971&ff_pos=23&ff_origPos=23&ff_simi=98.0&ff_TrackGUID=50EDA893-B2C5-D4C5-C4D1-1414141D8955
Publicerat Januari 9, 201313 yr Exabit har haft en sådan där, trampolinen tror jag att han kallade den /CHristian
Publicerat Januari 9, 201313 yr Och jag har haft en sådan. Dock va det inge tyngre syatem eller pipa. Bössan o jag sköt bra innan. Efter byte av kolv sköt vi snuskigt bra ihop. Läskligt bra till o med. Dock är kolven grovhuggen! Gjutfransar i många skarvar som är vassa på vissa ställen. Andra ställen så bara störande. Men visst. Inte fan är det någon McM kolv. Jag köpte den inte ny o betalade inte det priset så därför tyckte jag den var tämligen prisvärd för dom 1500kr jag betalade trots sina brister.
Publicerat Januari 9, 201313 yr Utan att sett den live så skulle inte jag lägga pengar på den! Ful minst sagt men det kan väl kvitta, men hur tänkte han som ritade framstocken jag kan inte hitta någon skytteform där den formen och vinklarna skulle vara bra
Publicerat Januari 9, 201313 yr Utan att sett den live så skulle inte jag lägga pengar på den! Ful minst sagt men det kan väl kvitta, men hur tänkte han som ritade framstocken jag kan inte hitta någon skytteform där den formen och vinklarna skulle vara bra Vänder man harris benstöden bak o fram så fungerar det hjälpligt. MEN även dom kortare benstöden gör att pipan hamnar för högt på de sättet. Nä inte genomtänkt alls den klumpen fram.
Publicerat Januari 9, 201313 yr Jag har faktiskt skjutit med en sån, det är ett prima bevis på att vad fan som helst går att sälja om man målar det grönt och kallar det "Tactical". Köp en gurka istället: mycket billigare, lika användbart till skytte. Och GRÖÖÖÖÖÖÖN!!! -- Mats