Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

PU vinter från Engelssons

Featured Replies

Publicerat

Är det någon här inne som har dessa? i sådana fall, hur är dom? väldigt varma? hur är det och gå med dom? storleksmässigt, stora eller små? ja, skriv lite om dom eller ge ett förslag i samma prisklass på liknande :smile:

http://www.engelsons.se/skor/alla-3/pu-vinter

Publicerat

Farsan har sådana och han är nöjd :)

Publicerat

Jag har också såna. De är helt ok till det priset. däremot vet jag inte riktigt vad de menar med "komfortabla till -35". Idag var det -5grader här och jag blev kall om tårna när jag satt stilla en stund och grillade korv. Däremot kan jag tänka mig att man klarar mer när man går med dem. De är lätta att gå med. De är rätt "normala" i storlek, jag brukar ha stl 43 och har även det i dessa. De gör sig nog bättre i slask än extrem kyla men de är som sagt klart prisvärda.

Jag kan inte uttala mig om hur hållbara de är eftersom jag bara haft dem sedan jul.

Publicerat
  • Författare

Låter ju bra!

Nej jag börjar bli trött på att frysa om föderna nu så har hört att sånna här sorts stövlar ska vara bra :)

Publicerat

Köpte ett par förra vintern... Första skogsturen trampade jag in en torr grankvist, tjock som en blyertspenna genom sulan. :( Det gjorde skitont!

Publicerat
  • Författare

Köpte ett par förra vintern... Första skogsturen trampade jag in en torr grankvist, tjock som en blyertspenna genom sulan. :( Det gjorde skitont!

Ja det var ju onödigt :tongue: nej men då tål sulan inte så mycket med andra ord?
Publicerat

Ja det var ju onödigt :tongue: nej men då tål sulan inte så mycket med andra ord?

Eller är torra grankvistar jäkligt vassa och styva.. Rivit upp många stövelskaft mot gamla gran toppar och de små vassa grenarna!

Publicerat
  • Författare

Eller är torra grankvistar jäkligt vassa och styva.. Rivit upp många stövelskaft mot gamla gran toppar och de små vassa grenarna!

jo det är nog sant!
Publicerat

Hittade ett par Original P för denna vinter, betalade obetydligt mer ( 700 ) och har inte blivit kall om fossingarna och inte trampat igenom några elaka grankvistar!

Publicerat
  • Författare

Hittade ett par Original P för denna vinter, betalade obetydligt mer ( 700 ) och har inte blivit kall om fossingarna och inte trampat igenom några elaka grankvistar!

Var finns dom att köpa?
Publicerat

Var finns dom att köpa?

Lite här och var... Shoppade mina på dogger.se

Publicerat

Muckboots är grymt sköna. Kostar 995kr. Helt klart prisvärda o sköna o ha på sig!