Publicerat Januari 13, 201313 yr Har redan frågat lite i grannforat, men tänkte kolla lite här oxså=) Till sommaren/hösten ska jag försöka få tag i en tjt som passar min jakt, Steg 1 var att Övertala sambon om ett kommande köp, det tog ca 6 månader. Har nu en Kastrerad Amstaff hane på 3 år. Har även en 6 månaders bebis i hemmet=) Jag ska jaga Gris Rådjur Räv Hjort i Småland/Östergötland. Tänker att jag är ute efter att hunden skall driva i 30-45 min när hunden är injagad. Så tips på kommande valpar tags gärna i mot. Antingen här eller via pm. Mvh Alfred
Publicerat Januari 16, 201313 yr Författare Har redan frågat lite i grannforat, men tänkte kolla lite här oxså=) Till sommaren/hösten ska jag försöka få tag i en tjt som passar min jakt, Steg 1 var att Övertala sambon om ett kommande köp, det tog ca 6 månader. Har nu en Kastrerad Amstaff hane på 3 år. Har även en 6 månaders bebis i hemmet=) Jag ska jaga Gris Rådjur Räv Hjort i Småland/Östergötland. Tänker att jag är ute efter att hunden skall driva i 30-45 min när hunden är injagad. Så tips på kommande valpar tags gärna i mot. Antingen här eller via pm. Mvh Alfred Har fått lite svar och tips ifrån trevliga forister=) Men om nån har fler tips på en kull så pma gärna.