Publicerat Januari 13, 201313 yr Finns de någon här som kan tipsa om vilken ras som skulle passa mig bäst. Jag har en hel del hunderfarenhet Hunden ska förhoppningsvis jaga hare och rådjur och kanske även en räv. Ultimata är ju om den även passat som eftersök också. Utseende på kraken är inte av stor vikt. Kommer ha jaktmarker över 100 ha
Publicerat Januari 14, 201313 yr Över 100 ha. Hur mycket över 100ha? Kan vara lite lite till drever och beagle. En tax om det är lättsprungna marker.
Publicerat Maj 29, 201313 yr Finns de någon här som kan tipsa om vilken ras som skulle passa mig bäst. Jag har en hel del hunderfarenhet Hunden ska förhoppningsvis jaga hare och rådjur och kanske även en räv. Ultimata är ju om den även passat som eftersök också. Utseende på kraken är inte av stor vikt. Kommer ha jaktmarker över 100 ha Du kanske redan har skaffat hund. Mitt förslag är annars en ADB som jagar allt det du önskar och som dessutom är en av de bästa eftersökshundarna.