Flippen 0 Posted January 13, 2013 Share Posted January 13, 2013 Finns de någon här som kan tipsa om vilken ras som skulle passa mig bäst. Jag har en hel del hunderfarenhet Hunden ska förhoppningsvis jaga hare och rådjur och kanske även en räv. Ultimata är ju om den även passat som eftersök också. Utseende på kraken är inte av stor vikt. Kommer ha jaktmarker över 100 ha Quote Link to post Share on other sites
Garou 54 Posted January 14, 2013 Share Posted January 14, 2013 drever ska du kolla på tycker jag Quote Link to post Share on other sites
ÅlandsFilip 992 Posted January 14, 2013 Share Posted January 14, 2013 Beagle!!!! Duger till allt Quote Link to post Share on other sites
Edsvalla 395 Posted January 14, 2013 Share Posted January 14, 2013 Över 100 ha. Hur mycket över 100ha? Kan vara lite lite till drever och beagle. En tax om det är lättsprungna marker. Quote Link to post Share on other sites
Miljöfriend 22 Posted May 29, 2013 Share Posted May 29, 2013 Finns de någon här som kan tipsa om vilken ras som skulle passa mig bäst. Jag har en hel del hunderfarenhet Hunden ska förhoppningsvis jaga hare och rådjur och kanske även en räv. Ultimata är ju om den även passat som eftersök också. Utseende på kraken är inte av stor vikt. Kommer ha jaktmarker över 100 ha Du kanske redan har skaffat hund. Mitt förslag är annars en ADB som jagar allt det du önskar och som dessutom är en av de bästa eftersökshundarna. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts