Publicerat Januari 15, 201313 yr http://www.svt.se/ex...?autostart=true Det är en varg jägare med en bit in i programmet. ca 30min
Publicerat Januari 15, 201313 yr Första avsnittet gick igår. Jag bandar dom så att man få se dom i lugn och ro.
Publicerat Januari 15, 201313 yr Författare Första avsnittet gick igår. Jag bandar dom så att man få se dom i lugn och ro. Ja jag kolla på det igår.
Publicerat Januari 15, 201313 yr Det finns på Svt play också. Vargjägaren i avsnitt två kunde jag inte riktigt ta på allvar. Jag satt mest och garvade. AR-15
Publicerat Januari 15, 201313 yr Författare Det finns på Svt play också. Vargjägaren i avsnitt två kunde jag inte riktigt ta på allvar. Jag satt mest och garvade. AR-15 ja jägarn det kändes som han kan skjuta på allt som rör sig
Publicerat Januari 16, 201313 yr Får ha i åtanke att det är amerikanskt.... Förövrigt tyckte jag det gick ut på att skönmåla vargen av det lilla jag såg men så missade jag det mesta av andra programmet och det första såg jag inte alls. Får väl ta och kolla svt play om jag får tid så kanske jag reviderar min uppfattning. Dock är det ju få program som sänd på tv om rovdjur som vågar visa hur vargar tar större byten i sin helhet. Här är dock 2 lyckade jakter filmade i USA även om det i andra filmen på sätt och vis blev en misslyckad jakt och en lyckad. Man kan ju diskutera vad det är i jämförelse av att skjutas med en kula.
Publicerat Januari 16, 201313 yr Ja jag kolla på det igår. Vad tyckte du om programmen? Jag tyckte att dom var intressanta. Jasmine var ju inte rädd för att följa med jägaren ut på vargjakten i Idaho. Det var ju lite häftigt att ha med sig en AR-15 ut på jakt laddad med 30 patroner.
Publicerat Januari 16, 201313 yr Jag tyckte nog de tog upp båda motståndarsidan och förespråkarsidan mycket bra och visade tydligt att folk som tycker olika faktiskt kan komma överens då de flesta inte är så extrema som de anonyma fanatikerna.. Och de visade ju faktiskt, enligt mig, en ganska fanatisk person från motståndarsidan. Mvh // Johannes
Publicerat Januari 16, 201313 yr Jag tycker nog att alla naturprogram har inlägg som drar åt det jaktfientliga Det kommer inlägg hela tiden om utrotning och tjuvjakt och i samma andetag så snackas det om vanlig jakt som om det vore samma sak. Irriterande tillräckligt för att jag ska gå ut i skogen istället för att glo på skiten.
Publicerat Januari 16, 201313 yr Så länge dom inte börjar slåss och slår ihjäl varandra så går det lugnt och sansat till.
Publicerat Januari 16, 201313 yr Författare Vad tyckte du om programmen? Jag tyckte att dom var intressanta. Jasmine var ju inte rädd för att följa med jägaren ut på vargjakten i Idaho. Det var ju lite häftigt att ha med sig en AR-15 ut på jakt laddad med 30 patroner. Jag kan titta på naturprogram med varg bara dom inte är i svergie,!! De är det ju häftiga platser och väl gjorda filmerAR-15 vore ju inte fel att äga Om det skulle stå en vargflock i fårhagen nån dag
Publicerat Januari 16, 201313 yr Jag kan titta på naturprogram med varg bara dom inte är i svergie,!! De är det ju häftiga platser och väl gjorda filmer AR-15 vore ju inte fel att äga Om det skulle stå en vargflock i fårhagen nån dag Ja, det kan jag också. Ja visst är det en storslagen natur som dom har runt sig att vistas i. Det ska ju var då förstås som man kan behöva en AR-15.
Publicerat Maj 30, 201312 yr ännu en vargdokumentär på SVT denna gång på SVT1 Vargen - hatad, älskad, buggad svt1 20:00-21:00 ikväll 30 maj Ulf Jonassons och Henrik Ekmans naturfilm utspelar sig i Ulriksbergsreviret i mellersta Sverige, med vargen Ulrik i huvudrollen. Vi får även följa med när vargarna förses med sändare och besöker en varglya med ungar.
Publicerat Maj 30, 201312 yr ännu en vargdokumentär på SVT denna gång på SVT1 Vargen - hatad, älskad, buggad svt1 20:00-21:00 ikväll 30 maj Ulf Jonassons och Henrik Ekmans naturfilm utspelar sig i Ulriksbergsreviret i mellersta Sverige, med vargen Ulrik i huvudrollen. Vi får även följa med när vargarna förses med sändare och besöker en varglya med ungar. Gammal dokumentär och repris