Publicerat Januari 16, 201313 yr Hade jag inte kollat på pejlen hade jag fällt ytterligare en gris för Blackie idag.... Undrar hur mycket vilt tekniken räddar per år... Vi fick tre grisar idag iallafall, skulle varit några till om skyttet funkat....
Publicerat Januari 16, 201313 yr Har gjort samma sak själv! Fan så surt det är Men tror radion räddar betydligt mer vilt än pejlen!
Publicerat Januari 16, 201313 yr Sluta jaga med pejl då så blir det lite mera sport Utan radio har det hänt att man glömt någon och så far alla hem och sen mitt i allt ringer någon... Ööh hallå det börjar bli sent ska vi koppla hunden och avsluta eller?
Publicerat Januari 16, 201313 yr Ja men man kan ju vända på det också. Bl.a Eliassons eftersöksgris idag är inte säkert vi fått utan Astron.
Publicerat Januari 16, 201313 yr Hade jag inte kollat på pejlen hade jag fällt ytterligare en gris för Blackie idag.... Undrar hur mycket vilt tekniken räddar per år... Vi fick tre grisar idag iallafall, skulle varit några till om skyttet funkat.... Har du testat den där hållaren som du viker ner från fickan? Men visst det kan räcka med att ta bort fokus en sec så är grisen förbi.....