Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Nytt från Leica, de har skapat en "game changer" i form av kikare, avståndsmätare/balistisk dator

Featured Replies

Publicerat

Men bortsett från det så har Leica nog några av de absolut vackraste reklamfilmerna jag har sett,

om geoviden

jakt i Sverige på kron och rå

Just nu, i detta ögonblick har jag lust att bara resa mig upp, lämna kontoret och aldrig mer jobba, så jaktsugen är jag. /CHristian

Publicerat
  • Författare

Mer

jakt i Högländerna, Skottland.
Publicerat

:)

Jag med, men nu till helgen ska vi kolla pubar i gla stan samt Wallmans och nästa helg blir det spritjolle till Åbo, så det dröjer innan man sitter där med bössan i knät och hör lite försiktiga knak i granplanteringen..... SUCK

Publicerat

Verkligen sjukt snygga filmer.

Fick samma jaktlust som du.

Publicerat

Ingen vidare reklam för Sauers slutstyckesgång va?

02:10 på kronet, men lite olja kanske hade piggat upp.

Publicerat
  • Författare

Du tror inte att det mer handlar om operatören snarare än hårdvaran? Det är nog min tanke, jag har iofs många tankar kring just det skottet men nu vill jag absolut inte hålla på och tänka för mycket, jag vill bara känna och drömma mig bort,

önskar jag tillräckligt skulle det kunna vara jag som ligger på en höjd och kikarspanar ner över en äng, så där 400 meter eller något lagomt avstånd. /Christian

Publicerat

Inget tvivel om att utvecklingen går framåt och att Leica ligger bra till med sina avståndsmätare. Det verkar som att de lyckats få till en bra och enkel ballistikfunktion vilket självklart är ett stort plus men så länge som vindavdriften fortfarande måste hanteras via antingen rangecard eller någon ballistikapp så är det ingen riktig "Gamechanger" för mig.

Däremot är filmerna precis som tidigare nämnts riktigt trevliga!

Henrik

Publicerat

Ingen vidare reklam för Sauers slutstyckesgång va?

02:10 på kronet, men lite olja kanske hade piggat upp.

Vänster skytt med höger vapen...Kan ha viss betydelse tror jag.

Jag hade problem med den nya WildBoar Sauern men min egen går som på räls..

//

Publicerat

Vänster skytt med höger vapen...Kan ha viss betydelse tror jag.

//

Den "lilla" detaljen missade jag helt.

Publicerat

Håller med sjukt välproducerade filmer!

Nån som känner igen snöcamostället? Sysst med stretch!!! Ser ut att vara gjort för rörlig jakt o inte som de som säljs här för vak!

//J

Publicerat

Den där HD-B gav förbannat stort "vill ha begär"! En sådan i 10x42 hade suttit som handen i hansken eller till o med som picken i ...... :whistling: Ja ni fattar :rolleyes: Någon som vet vad den komer att hamna på för pris? Känns som att det kommer bli en bra bit över 20 000... :yucky::down:

Publicerat

19 500kr i Staterna! Jävlar i havet den kommer bli DYR i Sweden!

Publicerat

Grymma filmer!

Christian, är de liknande kläder som du har köpt som killen har i första filmen du la upp?:)

Publicerat
  • Författare

Hubler,

ja och nej, i filmen är det mest Sitka gear, bra prylar, jag har köpt en surv med Kuiu grejer, grundaren av det bolaget/märket var tidigare designer för Sitka, det förklarar likheten i snittet o stilen./Christian

• 2 weeks later...
Publicerat

Wingevapen.no har denna hemma för 19 990nkr ca 23 000kr.  Av någon anledning kan jag inte länka till sidan.