Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Hur fungerar Jägareförbundet ?

Featured Replies

Publicerat

Jag är nybliven medlem i Jägareförbundet i och med att jag fick ett gratis provapå år genom kurslitteraturen.

Dock förstår jag inte riktigt förbundets organisation då jag tillhör mellersta jktvårdskretsen på Gotland men har jaktmark och är medlem i en klubb i norra kretsen.

Bör jag byta krets ?

Sen tycker jag det känns som ett jätteglapp mellan jaktvårdskretsarna och de lokala klubbarna.

Finns det ingen som hellst uppsökningsverksamhet från förbundet att vilja värva medlemmer i de lokala klubbarna ?

Hur tar man tillvara på de nyblivna medlemmarna ?, jag har då inte hört ett knyst från varken förbundet eller från min krets sedan jag klarade examen.

Jag har erbjudit och visat intresse till förbundet i flera olika frågor, bla att hjälpa till praktiskt med underhåll på skjutbanorna samt intresse för att utbilda mig som provledare men fick inget klokt svar på nån av frågorna.

För mig börjar ett starkt intresse för medlemskapet att allt mer tyna bort och jag vet faktiskt inte om jag kommer förlänga mitt medlemskap nu när det nya jaktåret snart står inpå knuten.

Användare som läser detta 0

• Inga registrerade användare tittar på detta sida.

Account

Navigation

Sök

Sök

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.