Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Skyddsväst Jämte

Featured Replies

Publicerat

Hej

Någon som har erfarenhet av skyddsväst på en Jämte tänker mest på rörlighet och värme?

Funderar på att skaffa en Tuskproof till min Jämthane då han fått en del småskador i år. Han jobbar väldigt nära och oftast väljer de största grisarna i en flock, är jag rädd att han ska få någon allvarlig skada så småningom!

\Mats

Publicerat

Hej

Någon som har erfarenhet av skyddsväst på en Jämte tänker mest på rörlighet och värme?

Funderar på att skaffa en Tuskproof till min Jämthane då han fått en del småskador i år. Han jobbar väldigt nära och oftast väljer de största grisarna i en flock, är jag rädd att han ska få någon allvarlig skada så småningom!

\Mats

He-he, var det inte du som undrade om GW var fryssna i fjol?

http://www.lisbethshundochsyverkstad.com/omoss.htm

Min har en väst härifrån, inte ett stygn sedan dess och tror inte min jobbar längre i från än en Jämte. Har 3 lagersvästen, samma väst räddade livet på mattes "Karott" i höstas, den galten vägde +200 ärliga kilon. Förvisso blev det små hål men hunden överlevde. Mycket smidig väst med beprövad funktion, självklart måttlevererad.

Publicerat
  • Författare

He-he, var det inte du som undrade om GW var fryssna i fjol?

http://www.lisbethsh...d.com/omoss.htm

Min har en väst härifrån, inte ett stygn sedan dess och tror inte min jobbar längre i från än en Jämte. Har 3 lagersvästen, samma väst räddade livet på mattes "Karott" i höstas, den galten vägde +200 ärliga kilon. Förvisso blev det små hål men hunden överlevde. Mycket smidig väst med beprövad funktion, självklart måttlevererad.

Inget fel på minnet i alla fall :tongue: Intressant är ju halva priset mot Thams väst.

Sen kan vi ju ta det med Jämtar i en annan tråd :wink:

Publicerat

Inget fel på minnet i alla fall :tongue: Intressant är ju halva priset mot Thams väst.

Sen kan vi ju ta det med Jämtar i en annan tråd :wink:

Kolla bara med försäkringsbolaget så att du handlar en som ger själriskelliminering. Då sparar man snabbt pengar :-) thams är det på agria å Folksam

• 2 weeks later...
Publicerat

Jag har nyss beställt en Cano Consept. Provat alla andra utom Tusk Proof för den är så JÄKLA dyr och ingen har passat bra.

Har haft en hemma nu och den är kanon skall bara ha en storlek större=75.