Publicerat Januari 20, 201313 yr Det är en funktion jag använder mycket för att följa med i trådar. Men nu har lista blivit riktigt kort och det finns inte flera sidor att bläddra i. Är det en permanent lösning eller kommer det "gamla" tillbaka?
Publicerat Januari 20, 201313 yr Samma här, men för mig funkar den. Men kolla att du fortfarande är "inloggad", jag kör med "logga in automatiskt" men ibland brukar min dator tappa bort inloggningen. Sen kolla inställningarna i menyerna till vänster när du valt "visa nytt innehåll". Visa innehåll sen mitt senaste besök och inget annan valt borde vara rätt inställning.
Publicerat Januari 20, 201313 yr Författare Jag har alltid kört med: Innehåll jag inte läst. Testade byta men det verkar inte va nån skillnad va jag väljer blir inte flera sidor ändå.
Publicerat Mars 12, 201313 yr Nope, det är lite lustigt, från Explorer X X version fungerar det inte alls, från min platta, någon Android version fungerar det bra, bilderna fungerar också i den, men inte här. Å andra sidan klarar min andriod platta inte av att underhålla forat, inläggen blir därefter. /CHristian
Publicerat Mars 12, 201313 yr Har sett att den som default markerar "endast ämnen som jag följer". När jag avmarkera den så visas allt som det ska. Måste dock göra det varje gång jag loggar in på sidan.