Publicerat Juli 21, 200619 yr http://www.sweden.gov.se/sb/d/6884/a/67303...id=acdDq8dEBTJc Ska inte vildsvinen få komma längre upp nu ??? ??? ???
Publicerat Juli 21, 200619 yr Författare Tänk den dagen dom skulle skriva så om vargen Den dagen får Vi aldrig uppleva under Vår levnadstid. >
Publicerat Juli 21, 200619 yr Jaja jag säger ju det, snart får det inte finnas vildsvin överhuvudtaget >
Publicerat Juli 21, 200619 yr Jaja jag säger ju det, snart får det inte finnas vildsvin överhuvudtaget > Det konstiga är ju att de ändå vill skära ner på jakttiden med hund. :'(
Publicerat Juli 21, 200619 yr Författare Jaja jag säger ju det, snart får det inte finnas vildsvin överhuvudtaget >´Det är ju förj**vligt, men varg ska Vi ha, och dom får Vi knappt röra. >
Publicerat Juli 21, 200619 yr Det konstiga är ju att de ändå vill skära ner på jakttiden med hund. :'( det beror antagligen på att många vildsvinshundar inte jagar enbart vildsvin utan,hjort och rå med...
Publicerat Juli 21, 200619 yr det beror antagligen på att många vildsvinshundar inte jagar enbart vildsvin utan,hjort och rå med... Ja men dom får man inte släppa förrän 1/10 nu heller. Så varför kan man inte få jaga med rådjursrena hundar? Tycker det är märkligt. Förslaget säger ju att man ska få jaktträna med ställande hund från 21/8. Men inte jaga? Fastän grisarna är lovliga för annan jakt. Tror du grisarna märker någon skillnad?
Publicerat Juli 21, 200619 yr Ja man kan inte mer än gråta....Snart dags att ge fan i vad våra kära politiker säger när de går ifrån verkligheten, varför ska vi som lever i verkligheten följa någon jävla illusion som inte existerar bara för att någon skrivbordsgeneral tänkt en söt tanke????
Publicerat Juli 21, 200619 yr Ja men dom får man inte släppa förrän 1/10 nu heller. Så varför kan man inte få jaga med rådjursrena hundar? Tycker det är märkligt. Förslaget säger ju att man ska få jaktträna med ställande hund från 21/8. Men inte jaga? Fastän grisarna är lovliga för annan jakt. Tror du grisarna märker någon skillnad? som jag skrev innan många hundar driver hjort och rå med, och som med allting annars så missbrukas säkerligen detta också och drabbar dom oskyldiga...
Publicerat Juli 24, 200619 yr som jag skrev innan många hundar driver hjort och rå med, och som med allting annars så missbrukas säkerligen detta också och drabbar dom oskyldiga... Men varför kan man inte lita på grisjägare? När man kunnat lita på harjägare i många år.
Publicerat Juli 24, 200619 yr Men varför kan man inte lita på grisjägare? När man kunnat lita på harjägare i många år. Ja du bra fråga...fråga någon som bestämmer sånna här saker...
Publicerat Juli 25, 200619 yr Får man jaga vildsvin så jädra länge? Jaktidiot som man är låter det ju underbart. *Packar väskorna*