Publicerat Januari 21, 201313 yr Tjabbatjena Jag funderar på att köpa ett fäste till en gopro kamera till en kompis i födelsedagspresent men jag hittar inget fäste som verkar optimalt till montering på vapen... Så vilket fäste tycker ni jag ska köpa till honom? Ös på med tips på bra fästen eller rekommendationer! Börjar bli hög tid att beställa hem fästet nu så jag är tacksam för snabba svar! //Martin
Publicerat Januari 21, 201313 yr Tjabbatjena Jag funderar på att köpa ett fäste till en gopro kamera till en kompis i födelsedagspresent men jag hittar inget fäste som verkar optimalt till montering på vapen... Så vilket fäste tycker ni jag ska köpa till honom? Ös på med tips på bra fästen eller rekommendationer! Börjar bli hög tid att beställa hem fästet nu så jag är tacksam för snabba svar! //Martin Det finns ett fäste som man kan fästa över kikarsiktet, eller pipan om den är väldigt grov.
Publicerat Januari 21, 201313 yr Författare Det finns ett fäste som man kan fästa över kikarsiktet, eller pipan om den är väldigt grov. Länka gärna, tack!