Publicerat Januari 22, 201313 yr Någon som använt eller använder? Ingår bland de tre Agria godkänt. Någon som vet vad Agria haft för kriterier när de valde Tuskproof, Protector och Hunting. De bör ju testats ha samma skydd om ett försäkringsbolag väljer tre och inte en ?!? Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2
Publicerat Januari 22, 201313 yr Dessa tre har gemensamt att de vart godkända eller något liknande i Svensk jakt nr 9, 10 eller 11 år 2012. Detta har jag förstått var kriteriet.
Publicerat Januari 22, 201313 yr Har inte provat västen men den ser ut att täcka de vesäntligaste delarna bra. Många västar skyddar ljumskar och baken dåligt men denna såg ut att täcka riktigt bra. Passformen blir ju också bra iom att den skräddarsys.
Publicerat Juli 19, 201312 yr Har precis fått hem en som jag beställde för en månad sedan men den tänker jag skicka tillbaka. Hålen för frambenen är då stora att jag får in båda knytnävarna i dom när västen sitter på hunden. Om en arg gris får in trynet där gör västen mer skada än nytta.