Publicerat Januari 23, 201313 yr undrar om nån har tafsat och klämt på en sån där än rätt nyfiken på den iom 204 ruger tänk en riktigt het laddning i den och en varmint pil lär bli mickels mardröm samt en mardröm för licenstanterna i V.G eller finns det nån annan pipbytare som har 204 ruger eller 220 swift som standard kaliber ?
Publicerat Januari 23, 201313 yr Helt klart spec vapen till utseendet. Har några såna stående på jobbet. Dock kan jag inte hitta något som jag stör mig på utöver utseendet lite då. Plus i kanten är att en pipa går på 2000ynka kronor vilket gör att pipätarkalibrar kan skjutas bäst dom vill utan magsår inför pipkasering o inköp av en ny.
Publicerat Januari 23, 201313 yr Har inte känt på nån bara läst och synat nätet och om man använder sig av bryggan till kikarn så klarar sig pipbytandet sig inom snäva marginaler.
Publicerat Januari 24, 201313 yr Författare Helt klart spec vapen till utseendet. Har några såna stående på jobbet. Dock kan jag inte hitta något som jag stör mig på utöver utseendet lite då. Plus i kanten är att en pipa går på 2000ynka kronor vilket gör att pipätarkalibrar kan skjutas bäst dom vill utan magsår inför pipkasering o inköp av en ny. hur känns framstocken då tänkte på ha bipods på den om det blir ett köp och vill inte att den ska spöka med skyttet