Publicerat Juli 22, 200619 yr Någon som vet var man kan beställa strålkastarskydd / Stenskottskydd till bilstrålkastare? Bytte just ut mina strålkastare (hela insatsen) då glaset inte gick att byta separat. Kostnad 2800:-, glasen var rejält sandblästrade Det finns en typ av plexiglas med sugkoppar, som dock inte är godkänd av besiktningen, men det går ju att slita av dem under bes. Så vet ni med er, posta gärna länk i tråden. Danke..
Publicerat Juli 22, 200619 yr Någon som vet var man kan beställa strålkastarskydd / Stenskottskydd till bilstrålkastare?Bytte just ut mina strålkastare (hela insatsen) då glaset inte gick att byta separat. Kostnad 2800:-, glasen var rejält sandblästrade Det finns en typ av plexiglas med sugkoppar, som dock inte är godkänd av besiktningen, men det går ju att slita av dem under bes. Så vet ni med er, posta gärna länk i tråden. Danke.. Bilmärke? Årgång? Jag ska till finland igen någon dag den kommande veckan.