Publicerat Januari 24, 201313 yr Någon i Stockholms trakten med omnejd som har vilt som bara ligger och skräpar? Håller på lär mig skinn och pälshantering så jag är i behov av päls. Skriv gärna om ni kan tänka er att ge bort i stället för att det bara slängs........ om ni håller på med fällfångst/ rävjakt mm och bara slänger viltet, hör av er så tar jag rätt på det. Mvh!
Publicerat Januari 25, 201313 yr http://www.jagareforbundet.se/svenskjakt/annonstorget/Annonser/Ovrigt/Mardar-2013-01-23-2245/ Här har du 10mårdar.
Publicerat Januari 26, 201313 yr Författare http://www.jagareforbundet.se/svenskjakt/annonstorget/Annonser/Ovrigt/Mardar-2013-01-23-2245/ Här har du 10mårdar. Hej, jag såg det, han begärde för högt pris.........
Publicerat Januari 31, 201313 yr Du får två rävskinn om du bereder ett bäverskinnåt mej allt ligger i frysen för det är ju "BARA" att bereda. Dom har inte kommit längre! Hör av dej om du är intresserad P.S. Givetvis är alla djur flådda D.S.
Publicerat Februari 23, 201313 yr Har berett mina 5 mårdskinn och rävarna brukar inte gilla Sierra Gameking så tyvärr
Publicerat Februari 23, 201313 yr Jag har inget vilt just nu men något dussin insaltade fårskinn. Finns i västsverige. Du kan få dem om du hämtar dem eller ordnar leverans.....
Publicerat Februari 24, 201313 yr Författare Jag har inget vilt just nu men något dussin insaltade fårskinn. Finns i västsverige. Du kan få dem om du hämtar dem eller ordnar leverans..... Hej! Skall genast börja kolla upp möjligheten till leverans! Tack!
Publicerat Februari 24, 201313 yr Författare Räv med kulhål ? Kan absolut vara av intresse... hur stort och vart sitter hålet? Mvh
Publicerat Februari 24, 201313 yr Har tre rävar hänger och det rör sig om ca + 5 x 5 cm utgångshål (gissningvis utan att grötat för mkt)
Publicerat Februari 24, 201313 yr Ja har ju lite mårdar men det beror vad du betalar ? ´Jag har en kompis som handlar med päls men jag säljer till den som betalar bäst
Publicerat Februari 24, 201313 yr Författare Ja har ju lite mårdar men det beror vad du betalar ? ´Jag har en kompis som handlar med päls men jag säljer till den som betalar bäst Det klart man vill ju gå med vinst;) Vad betalar din kompis då, om du vet? Hur länge har dom varit frysta? Är dom flådda?
Publicerat Februari 24, 201313 yr Det klart man vill ju gå med vinst;) Vad betalar din kompis då, om du vet? Hur länge har dom varit frysta? Är dom flådda? Jag har inte frågat han än , dom har legat max 1 månad dom är inte flådd