Publicerat Januari 25, 201313 yr I gårkväll när jag gick ut med hunden, såg jag två fältharar som jagade varandra i en yster dans. Det övergick snabbt till det harar/kaniner gör så snabbt( ) och så ofta( ) Trots termometern visade -11 grader, är det bara att konstatera- vi går mot våren
Publicerat Januari 25, 201313 yr I gårkväll när jag gick ut med hunden, såg jag två fältharar som jagade varandra i en yster dans. Det övergick snabbt till det harar/kaniner gör så snabbt( ) och så ofta( ) Trots termometern visade -11 grader, är det bara att konstatera- vi går mot våren De försökte nog bara hålla värmen!! friktion du vet
Publicerat Januari 25, 201313 yr I gårkväll när jag gick ut med hunden, såg jag två fältharar som jagade varandra i en yster dans. Det övergick snabbt till det harar/kaniner gör så snabbt( ) och så ofta( ) Trots termometern visade -11 grader, är det bara att konstatera- vi går mot våren Mamma, pappa o barn.
Publicerat Januari 25, 201313 yr I gårkväll när jag gick ut med hunden, såg jag två fältharar som jagade varandra i en yster dans. Det övergick snabbt till det harar/kaniner gör så snabbt( ) och så ofta( ) Trots termometern visade -11 grader, är det bara att konstatera- vi går mot våren Jag har haft uppemot 12st harar samtidigt som jagat varandra ute på åkern när jag vart påväg ut och vakjaga räv på natten! Kul att se att rävjakten ger resultat, för 5år sen fanns det knappt något spår
Publicerat Januari 25, 201313 yr Författare De försökte nog bara hålla värmen!! friktion du vet Med omtanke att de fick till det två gånger, tyder det på riktigt smällkallt
Publicerat Januari 25, 201313 yr Författare Jag har haft uppemot 12st harar samtidigt som jagat varandra ute på åkern när jag vart påväg ut och vakjaga räv på natten! Kul att se att rävjakten ger resultat, för 5år sen fanns det knappt något spår Fältharar ser man ofta här , skogsharen får man slå upp i böcker för att se hur de ser ut
Publicerat Januari 25, 201313 yr Författare Mamma, pappa o barn. jadå, Jonsson, även på landet är det aktiviteter i/mot kylan
Publicerat Januari 25, 201313 yr Jag har en kaninhanne som delar bur med en silkeskyckling och med tanke på att kycklingen saknar några fjädrar i nacken så misstänker jag att våran kanin också är lite kall även om han håller till i en del av hönshuset Uppvärmt alltså!
Publicerat Januari 25, 201313 yr Författare Jag har en kaninhanne som delar bur med en silkeskyckling och med tanke på att kycklingen saknar några fjädrar i nacken så misstänker jag att våran kanin också är lite kall även om han håller till i en del av hönshuset Uppvärmt alltså! Som hönan Agda mao.
Publicerat Januari 25, 201313 yr jadå, Jonsson, även på landet är det aktiviteter i/mot kylan Med tanke på att trafikdensiteten inte är så tät på landet så kan det ske lite varstans.