Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Ett litet vårtecken.

Featured Replies

Publicerat

I gårkväll när jag gick ut med hunden, såg jag två fältharar som jagade varandra i en yster dans.

Det övergick snabbt till det harar/kaniner gör så snabbt( :huh:) och så ofta( ;))

Trots termometern visade -11 grader, är det bara att konstatera- vi går mot våren :thumbsup:

Publicerat

I gårkväll när jag gick ut med hunden, såg jag två fältharar som jagade varandra i en yster dans.

Det övergick snabbt till det harar/kaniner gör så snabbt( :huh:) och så ofta( ;))

Trots termometern visade -11 grader, är det bara att konstatera- vi går mot våren :thumbsup:

De försökte nog bara hålla värmen!!  friktion du vet :wink:

Publicerat

Mamma, pappa o barn. :tongue:

Publicerat

Jag har haft uppemot 12st harar samtidigt som jagat varandra ute på åkern när jag vart påväg ut och vakjaga räv på natten! Kul att se att rävjakten ger resultat, för 5år sen fanns det knappt något spår :)
Publicerat
  • Författare

De försökte nog bara hålla värmen!!  friktion du vet :wink:

Med omtanke att de fick till det två gånger, tyder det på riktigt smällkallt :biggrin:

Publicerat
  • Författare

Jag har haft uppemot 12st harar samtidigt som jagat varandra ute på åkern när jag vart påväg ut och vakjaga räv på natten! Kul att se att rävjakten ger resultat, för 5år sen fanns det knappt något spår :)

Fältharar ser man ofta här :thumbsup: , skogsharen får man slå upp i böcker för att se hur de ser ut :sad:

Publicerat
  • Författare

Mamma, pappa o barn. :tongue:

jadå, Jonsson, även på landet är det aktiviteter i/mot kylan :biggrin:

Publicerat

Jag har en kaninhanne som delar bur med en silkeskyckling och med tanke på att kycklingen saknar några fjädrar i nacken så misstänker jag att våran kanin också är lite kall även om han håller till i en del av hönshuset :wub:  :cool:

Uppvärmt alltså!

Publicerat
  • Författare

Jag har en kaninhanne som delar bur med en silkeskyckling och med tanke på att kycklingen saknar några fjädrar i nacken så misstänker jag att våran kanin också är lite kall även om han håller till i en del av hönshuset :wub:  :cool:

Uppvärmt alltså!

Som hönan Agda mao. :biggrin:

Publicerat

jadå, Jonsson, även på landet är det aktiviteter i/mot kylan :biggrin:

Med tanke på att trafikdensiteten inte är så tät på landet så kan det ske lite varstans. :tongue:  :tongue:  :tongue:  :thumbsup:  :yes:  :yes:  :yes:

Publicerat

Som hönan Agda mao. :biggrin:

:yes: