January 26, 201313 yr Såg att säsongen för plåtbingo / jaktstig drar igång snart med Gyttorp 2013. Något för den intresserade kanske http://www.jagareforbundet.se/Jagarenojakten/Jaktskytte/Jaktskyttetavlingar/Jaktskyttetavlingar/Gyttorp-Cup/
January 30, 201313 yr "Här nedan är reglerna för Jägareförbundet Gyttorp Cup och en anmälningsblankett för de klubbar som ska arrangera tävlingen." Är det bara jag som inte hittar några regler?
January 30, 201313 yr "Här nedan är reglerna för Jägareförbundet Gyttorp Cup och en anmälningsblankett för de klubbar som ska arrangera tävlingen." Är det bara jag som inte hittar några regler? Förra året var det ett pdf dokument där med, säkert så att de missat det elelr så kommer det snart..
March 17, 201313 yr gyttorp cup går även i fridafors skytte klubb vill du ha regler så kan jag ordna det är aktiv medlem där
March 17, 201313 yr Idag hade det kunnat va premiär om man inte skulle fira sin 96-åriga farmor, får håa mig till nästa heg och kalmar stigen. vildsvinskorv: När ska ni ha er stig? Den brukar va trevligt längs ån, länge sen jag gick den. Varit lite inaktiv sista åren...