Publicerat Januari 27, 201313 yr hittade några konstiga spår i dag ser ut som ett djur inte orkade lyfta på fötterna utan det var två linjer i spåret med 5-10 cm i mellan vi såg inte nått tydligt avtryck i spåret bara ett märke efter "bakklöven" i ett fanns gott om vanliga rådjursspår runt omkring men funderar på detta spåret
Publicerat Januari 28, 201313 yr Så där kan det se ut när grisarna drar fram. Är det lite djupare snö så kan dom inte lyfta klövarna över snön
Publicerat Januari 28, 201313 yr Rådjur. Skickat från min HTC One S via Tapatalk 2. Alla stavfel har jag gjort med flit.
Publicerat Januari 28, 201313 yr Jag vet att det är rådjur. Klassiskt spår från dessa djur i snö. De lyfter inte fötterna mer än de behöver.
Publicerat Januari 28, 201313 yr Författare ah ok tyckte det var konstigt iom att det var vanliga avtryck av rådjur runt sen några såna här spår måste varit en riktigt lat en iom att var knappt 5-6 cm snö på isen