Publicerat Januari 28, 201313 yr Detta är en populär post. är bara tvungen att skriva de nu är de bara vänta tills dom plogar upp banorna så man får göra skjutproven oxå. de är nära nu... börjat snegla på lite bössor, finns för mycket att välja på & för lite pengar.
Publicerat Januari 28, 201313 yr Grattis! Skyttet är lättare....dessutom roligt. Bara att försöka slappna av och ha kul!
Publicerat Januari 28, 201313 yr Grattis som fan så jäkla kul är det, och skyttet är bara öva om det inte redan sitter!
Publicerat Januari 28, 201313 yr Kul, grattis! Jag har bara svagt minne av när en annan gjorde provet... Skyttet glömmer jag aldrig, det är ju roligare än teori, även om teorin i vissa delar var skoj!
Publicerat Januari 28, 201313 yr Grattis. Har du väl klarat teorin så är det svåraste fixat, skyttet är det bara avståndsbedömningen som brukar vara farlig. Stå och nöt lerduvor tills du konsekvent får ner 4/6 och gör till en vana att bedöma avstånd till allt i vardagen för att sedan stega och se om du har rätt eller fel så fixar du skyttet galant.
Publicerat Januari 29, 201313 yr Grattis som de andra skriver så är skyttet roligt, vet att när jag var klar med skyttet ville jag bara stanna kvar o panga var så ju kul.
Publicerat Januari 29, 201313 yr Det finns en grymt fin Winchester 6,5x55 på Robsoft för ett riktigt bra pris. Om du frågar snällt kanske du får tinga den tillsvidare om du betalar in handpenning eller något.
Publicerat Februari 11, 201313 yr Grattis! Då är det bara den roliga delen kvar Och när det är dags att köpa vapen, finns det en rejält stor begagnatmarknad..bättre med "billig", begagnad kvalite än nytt skräp
Publicerat Februari 12, 201313 yr Grattis på dig! Sviktar minnet, Jonsson? Eller blev du så glad att du grattade 2 ggr medvetet?
Publicerat Februari 12, 201313 yr Sviktar minnet, Jonsson? Eller blev du så glad att du grattade 2 ggr medvetet? Shit!