Publicerat Januari 28, 201313 yr Jo förstod det Men vart? Ställande? Har ev en älgkalv att göra mig av med i västmanland, max 2-3 skyttar dock så gäller att få hit en hund som kan ställa ordentligt eller ha tur. Min får bara till kortare gångstånd på älg och jaktlaget vill ha ikull den men vill inte jaga den själva. Jag är inte med i laget utan brukar bara gå som hundförare åt dom så vet inte hur dom ställer sig till att ta in en till men skulle kunna snacka med dom. Gris finns endast sporadiskt på marken men dom har sagt att jag får skjuta om hunden ställer. Får dock en hint om att du bor i västra götaland av din signatur.
Publicerat Januari 29, 201313 yr Författare Jo förstod det Men vart? Ställande? Har ev en älgkalv att göra mig av med i västmanland, max 2-3 skyttar dock så gäller att få hit en hund som kan ställa ordentligt eller ha tur. Min får bara till kortare gångstånd på älg och jaktlaget vill ha ikull den men vill inte jaga den själva. Jag är inte med i laget utan brukar bara gå som hundförare åt dom så vet inte hur dom ställer sig till att ta in en till men skulle kunna snacka med dom. Gris finns endast sporadiskt på marken men dom har sagt att jag får skjuta om hunden ställer. Får dock en hint om att du bor i västra götaland av din signatur. Hur långt är det att köra. Min spets är jaktidiot om han hittar älg så blir det jakt.. Västra götaland stämmer bra /H