Publicerat Januari 29, 201313 yr Hej, Emil heter jag. Nyligen när jag var ute och gick i skogen här i Halland såg jag ett fotavtryck i snön som jag bara inte blir klok på. Fotspåret såg ut som på bilden nedan (det till höger). Ritade en mänsklig fot bredvid för att visa hur stort det var. Någon som har någon aning om vad det kan vara?
Publicerat Januari 29, 201313 yr Författare Bjärv. Haha ;P Hittar inte på dock.. följde spåren en bra bit och undersökte dom noga.
Publicerat Januari 29, 201313 yr Författare Ett foto säger mer Ge dig ut igen med kameran Ska göra det tidigt imorn Hoppas snön inte smält då.. det gränsar mot plusgrader..
Publicerat Januari 29, 201313 yr Inte järv, såna kryllar det av hos oss och de spåren ser ut som små björnspår.
Publicerat Januari 30, 201313 yr Detta är en populär post. Det där är väl ett rätt normalt fotavtryck efter en person från banjoland. Nä förresten. Det saknas ju en tå, var ju bara fem.
Publicerat Januari 30, 201313 yr Det där är väl ett rätt normalt fotavtryck efter en person från banjoland. Nä förresten. Det saknas ju en tå, var ju bara fem. hahahaha
Publicerat Januari 30, 201313 yr Författare Det var tydligen ett grävlingspår, enligt min morfar som är jägare. Dom har tydligen långa klor just nu och storleken var för det hade smält ner en bit ^^
Publicerat Januari 30, 201313 yr Yetin hade annars siktats söder om åsen liftandes på E6an och i full färd med att göra sina behov mitt på vägen..