Publicerat Februari 1, 201313 yr Någon som kan säga något om denna? Något att ha? Det jag undrar igentligen är om den är värd att ta upp en plats i skåpet?
Publicerat Februari 1, 201313 yr Why not? Det där brukar vara vettiga prylar, haft en 22wm och har en 22 Hornet. Mvh!
Publicerat Mars 29, 201313 yr Författare Någon som vet vad den här modellen heter? Och vad det ärr för spår på den? 11mm? Tänkte skaffa en annan kikare och måste köpa nya ringar, vill gärna fästa dom i spåren som finns på lådan. Sent from my iPhone using Tapatalk 2
Publicerat Mars 29, 201313 yr Författare Måste av med nuvarande för att kunna komma åt tror jag. Men får nog ta av det så jag är säker Sent from my iPhone using Tapatalk 2
Publicerat Mars 29, 201313 yr Författare Någon kanske får hjälp qtt se vad det är för modell med denna bild på bössan? Jag skulle gissa att den är ifrån 60-70 kanske? Sent from my iPhone using Tapatalk 2
Publicerat Mars 29, 201313 yr Författare Man säkrar som åt "fel" håll, säkrad fram, farlig bak. Vet inte hur vanligt/ovanlig det är... Sent from my iPhone using Tapatalk 2