Publicerat Februari 2, 201313 yr beställde mig ett vapenskåp idag http://esafe.se/sortiment/vapenskap/for-7-10-gevar/vp-10/ nån som har nån erfarenhet av dom skåpen?
Publicerat Februari 2, 201313 yr Håbeco som tillverkare har jag sett flera skåp på jobbet av. De är fina, men just vapen skåpet vet jag inget om...
Publicerat Februari 2, 201313 yr Författare skönt att höra att man inte totalt gjort bort sig. mitt första skåp så de är en stor dag idag.
Publicerat Februari 2, 201313 yr Jag har exakt ett sådant, men priset på den internetaffären var bra mycket dyrare än där jag handlade. Skåpet är helt ok. Inget wow och kanske lite konstruktionsmissar enligt mig men det fungerar alldeles ok för pengarna.. Mvh // Johannes
Publicerat Februari 3, 201313 yr Jag köpte ett likadant, skåpet är det inget fel på. Jag var dock tvungen att gänga upp hålen för att skruva dit hyllorna. Maskinskruven som följde med hade inte samma gönga som hålen i skåpväggen Det var tydligen en nyligen genomförd produktionsändring så de var glada för att jag sa till om det. Men det är 6 år sedan. Enda egentliga problemet med skåpet är att man snart växer ur det...
Publicerat Februari 3, 201313 yr Författare Jag köpte ett likadant, skåpet är det inget fel på. Jag var dock tvungen att gänga upp hålen för att skruva dit hyllorna. Maskinskruven som följde med hade inte samma gönga som hålen i skåpväggen Det var tydligen en nyligen genomförd produktionsändring så de var glada för att jag sa till om det. Men det är 6 år sedan. Enda egentliga problemet med skåpet är att man snart växer ur det... man får väl hoppas dom fixat problemet, fast man får ju i värsta fall gänga upp dom som sagt.