Publicerat Juli 25, 200619 yr Hej! Jag är en tjej på 39 vårar och bor i Sundsavall, och intresserad av jakt, men nybörjare. Tog jägarexamen förra året, men har ännu inte jagat. Skulle nog vilja följa med nån erfaren jägare ut....för att lära mig mer. Hittade den här sidan idag...verkar bra. hälsn. Minttu
Publicerat Juli 25, 200619 yr Hej och välkommen! Med lite flyt så får du kontakt med någon här på forumet som kan ta med dej ut i skogen.. Mvh!
Publicerat Juli 31, 200619 yr Välkommen hit! Tänkte att det kanske skulle underlätta för dig om du var lite om du berättade vilken sorts jakt som du är intresserad av, det finns säkert flera här som kan tänka sig att ta med en jaktgäst.
Publicerat Augusti 3, 200619 yr Hej och välkommen hit till oss,,,,Själv är jag timråbo,med jaktmarken 15-25min bilresa från timrå,,kanske blir det jakt nån gång :
Publicerat Augusti 16, 200619 yr Trevligt att du hittat hit Minttu, hoppas du får tillfälle att följa med på jakt med någon från Jaktsidan i höst
Publicerat Augusti 17, 200619 yr Välkommen!...ha faktiskt just köpt två flaskor Minttu....en av dom ska nog göra mig både snygg å charmig imorgonkväll.... ;D