Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Forbidden..

Featured Replies

Publicerat

Det verkar vara nått fippel med antingen koden som läggs ut eller läsaren i Androiderna..... Layouten bli helknas med, tabellerna får sig en smäll och ser mycket märkliga ut om man tittar på koden som läggs ut - nu r det ett tag sedan jag vart HTML-troll men så där ska det inte se ut......

/T

Publicerat

Alla verkar ha forbiddenproblem på sina telefoner, jag har det på min dator, Toshiba Satellite. Nu år det forbidden i stället för vagnsannonsen igen, kanske det är förbjudet att köpa en kärra :yes:

Publicerat

Alla verkar ha forbiddenproblem på sina telefoner, jag har det på min dator, Toshiba Satellite. Nu år det forbidden i stället för vagnsannonsen igen, kanske det är förbjudet att köpa en kärra :yes:

..och det har jag också, så du är inte ensam. :sad: Jag kör med Google Chrom som webläsare.

Publicerat

Ja jag har oxå Chrom och nu har jag forbidden över i stort sett hela startsidan :verymad:

Publicerat

Ja jag har oxå Chrom och nu har jag forbidden över i stort sett hela startsidan :verymad:

Jag blir inte klok på det här forbidden och det är nog många uppdateringar som behövs för att vi ska få slut på den här skiten. :verymad:

Publicerat

Nu när jag loggade in hade jag 8st forbidden på startsidan!!!!!!!!!!! När jag skrivit klart inlägget och skickat det så står det forbidden överallt på sidan :ohmy:

Publicerat

Fick inte se Visa nytt innehåll pga att accessen till /ipb/index.php var förbjuden.

De fyra reklam fälten efter första inlägget i trådne står med forbidden nu.

Publicerat

skrev ett inlägg såg bara en sida med forbidden men inlägget kom med.

• 3 weeks later...
Publicerat

Jag har också det här problemet som vandrar runt. Många annonser visar med forbidden, och öppnar jag en tråd får jag uppdatera sidan kanske fem gånger innan jag kommer in. Problemet vandrar alltså runt på något vis...

Jag kör Chrome på en laptop.

Publicerat

Får snart knas på forbidden, nu står det lite överallt där man försöker öppna en sida. Gillaknapparna är borta, suck.

Publicerat

Gilla knapparna har jag kvar.... Men ibland så syns inte det att någon har gillat ett inlägg, ej heller vem som har gillat som det visades förut....

Publicerat

mycket forbidden på mobilen inget på datorn.

Publicerat

Har en bugg att jag inte kan "quota" (stavning) ifrån tapatalk, vet ej om det beror på forumet eller på appen.

Publicerat

Samma här Nolfie!

Publicerat

Har en bugg att jag inte kan "quota" (stavning) ifrån tapatalk, vet ej om det beror på forumet eller på appen.

Det är TT som styr det, har du uppdaterat till senaste versionen?

//Niclas

Publicerat

Ja, eller jag har inte köpt tt 2, kanske måste lägga 30 kr för att få det att funka igen :P

Publicerat

Går inte heller med nya tt :( får ett error bara