Publicerat Februari 5, 201313 yr Som sagt, är efter ytterligare en säsong med denna strumpa lite trött på denna provisoriska lösning. Har sedan ett par år tillbaka suktat efter en kkc men nu har verkligheten kommit ifatt mig å jag inser att det lär dröja innan fritidskontoret tillåter sådana utgifter. Så då får det bli att fixa med befintlig stock, fritidskontoret budget är i det närmsta obefintligt så det får bli en "Gekås" modell till kolvkamshöjning. Jag såg på grannkanalen om en lösning som jag tänkte använda, spackel! Inhandlar lite super spackel å sätter igång Börjar med att rita upp tänkt form. Klipper till lite kartong som form och börjar kleta. Avlägsnar form och testar höjden. Jag måste inhandla mer spackel för höjningen är inte tillräcklig. Men efter lite slipning och grovformning börjar man kunna föreställa sig hur det kommer bli. Tanken är att lägga på några lager valnötsfaner för en lite stiligare finish. Om det blir bra återstår att se men billigt blir det iallafall, 200 för spackel å 30 spänn för faneret. Återkommer när jag gjort mer. // Nylander Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2