Publicerat Juli 26, 200620 yr Hej !! Skickade efter ett par sordin supreme pro hörselskydd. Har ett litet brus i dem som jag kan reta mig på ( hörs rätt tydligt när man använder de starkaste förstärknings lägena ) Då jag skickat efter dem så vet jag inte om det är så att man får acceptera detta lilla brus ??? ( inomhus så det är ej att de tar in vinden ) Kan någon hjälpa mig med om det skall vara så ( litet svagt brus ) eller om era är helt tysta, för då får jag byta ut dessa ?? Tacksam för all hjälp !! Älgen73
Publicerat Augusti 18, 200620 yr Jag märker av brus på de två högsta lägena och jag tror det är normalt. Jag är ingen expert på området men all elektronik har väl något signal/brusförhållande (SNR) och på faktabladet för Sordin Supreme PRO så anges det "SNR = 25 dB, H = 30 dB, M = 22 dB, L = 14 dB" Kanske någon mer skolad på området kan reda ut begreppen Länk till faktabladet: http://www.msa-sordin.com/pdf_generator/getpdf.asp?rId=186
Publicerat Augusti 18, 200620 yr Tack för svaren Var inne med mina och bytte ( första gången han haft rekl. på sordinen ) Verkade som det var något fel på högra miken. De nya är helt underbara att använda !! Visst ett litet svagt brus finns ju, men de är normalt.. De förra lät som du hade 12 ilskna förväxta bålgetingar innanför kåpan, jämfört med de nya !! Men som sagt nu är ja mer än nöjd ;D
Publicerat Augusti 31, 200619 yr tycker mina funkar kanonbra(trädskällarjakt) Tar iofs bara på dom då man knallar på stånd, men märker då knappt att jag har dom på ;D