Publicerat Februari 10, 201313 yr Någon här ute som vet vad personen som har Harhägnet mellan Bengtfors och Åmål i Dalsland heter i efternamn??? Vet han heter Stellan i förnamn men kommer ej på efternamnet. Någon som kan hjälpa mej med det???
Publicerat Februari 10, 201313 yr någon som vet om man får träna hundar som är äldre än 2 år i hägn??
Publicerat Februari 10, 201313 yr nej jag tror inte det iom att som jag har förstått det så blev det nya regler för harhägn för nått år sen och då med en åldersgräns men du får ringa och höra med han
Publicerat Februari 10, 201313 yr Författare så lite så ska du väg å träna hund ? ja jag tänkte prova lite så nu va de bokat
Publicerat Februari 10, 201313 yr Författare när ska du dit då ??om två veckor det är så att jag har blivit ägare till en Drever som enligt tidigare ägare ska jaga Rådjur/Hare/Räv så tänkte provan i hägnet o tränan lite där över sommaren o se hur han är på Hare.
Publicerat Februari 10, 201313 yr Författare ah trevligt får se om jag hör nått iofs på andra sidan bergethehe okej! Så du har de bra o bor nära
Publicerat Februari 10, 201313 yr Har kollat lite på alla nya regler ... och det är skittråkigt för mig o min polare som hade tänkt åka o träna våra hundar (Drever o Drax) lite nu när säsongen är slut, samt 2-3 släpp innan 1 okt. Tyvärr kan vi ta o fetglömma det då vi har hundar äldre än 24 mån. dum regel kan man ju tycka Samt att träningen bara får bedrivas under 1 aug-28 feb... Får väl bli o åka upp till norrland igen för att få försäsongsträning, dock inte dit vi var i år (Lillögda, Åsele) för där var det katastrof dåligt m hare. /Per