Publicerat Februari 10, 201313 yr Tänkte det kunde varit kul och sett vad andra tycker om vilka rävpipor som är bäst så lista era topp 3! Mina är: 1.Nordic crying bird 2.Nordic mini predator 3.Verminator twisted syco
Publicerat Februari 10, 201313 yr 1. Cronk killer call 2. Pc 2 3. Vogelklage Dom jag snurrar på fast olika passval. Skjutit flest i den följden.
Publicerat Februari 10, 201313 yr 1. Syco Tweety 2. Vogelklage 3. Twisted Syco Jag gillar och använder mest fågelläten så detta är favoriterna men min samling innehåller även Harskrik och lockläten mfl
Publicerat Februari 10, 201313 yr Jag håller Crit'R Call Standard & Peewee samt Primos Regulator 10 högst. Primos gummibälg är för bra till Augustirävar samt som "stopper" Har testat Nordic Predator & Syco Tweety LR utan större framgång. Nordic Fox Heat hoppas jag på men har inte testat den riktigt ännu. Sent from my iPhone using Tapatalk