Publicerat Mars 15, 200521 yr Hejsan! Lasse Eriksson heter jag och kommer från Örebro. Hemmavid jagar jag småvilt med Örebro viltvårdsförening på tätortsnära marker, men arrenderar också mark utanför Vimmerby. Tidigare har jag jagat med drivande hund, men ni kan kanske gissa vad jag har för hund nu...
Publicerat Mars 15, 200521 yr Det börjar bli lite väl många TjT ägare här Välkommen till oss på jaktsidan
Publicerat Mars 16, 200521 yr Trevligt med ännu fler TJT medlemmar här Hej på dej kul att du hittade hit
Publicerat Mars 16, 200521 yr Tidigare har jag jagat med drivande hund, men ni kan kanske gissa vad jag har för hund nu... Svartråtta? ;D
Publicerat Mars 16, 200521 yr Välkommen. Bara så att du vet, DENNA SIDA KAN VARA BEROENDEFRAMKALLANDE.
Publicerat Mars 16, 200521 yr Fint med mer TJT-ägare! Det borde kanske startas en egen avdelning för just TJT??
Publicerat Mars 18, 200521 yr Det har jag inget emotMen snart har vi ju tagit över Ja det lär ju gå åt en hel hög med TJT för att stapla dom så att dom kommer upp i normal höjd ;D
Publicerat Mars 19, 200521 yr Ja det lär ju gå åt en hel hög med TJT för att stapla dom så att dom kommer upp i normal höjd ;D ;D ;D