Publicerat Juli 26, 200619 yr Kanske dags att presentera sig... Heter Johan e 23 år och jagar i nord uppland... Har bara jagat i 4 år, dock intensivt ;D Jagar allt och tar alla jakttillfällen jag kommer åt... har en beagle (min andra) som jag jagar rådjur med... (förutom när hon är hos mickel här på forumet och käkar bullar förståss ;D) Jagar så fort jag har tid och har jag inte tid så tar jag mig det ;D MVH johan
Publicerat Juli 27, 200619 yr Välkommen hit och kul att det är någon mer upplänning. Jagar själv väster om Uppsala.
Publicerat Juli 27, 200619 yr Och va fan skulle du hit o göra då???? ;D ;D ;D ;D Måste bryta den här mesiga trenden ;D Kan du definiera "nord uppland" lite bättre? Funderar på att skicka brevbomb till din granne så bistå gärna med lite logistiskt stöd här ;D ;D Mvh!
Publicerat Juli 27, 200619 yr Jag har ju inte hälsat dig välkommen, fast det var jag som tipsade dig om sidan? Välkommen! Och du, angående Hippens inlägg ovan, tala är silver, tiga är guld... ;D ;D
Publicerat Juli 28, 200619 yr Det är lugnt, planerna är lagda på is så länge då mickel faktiskt gjort ett och annat intressant medgivande på annat forum ;D ;D ;D ;D Mvh!
Publicerat Juli 29, 200619 yr Författare Det är lugnt, planerna är lagda på is så länge då mickel faktiskt gjort ett och annat intressant medgivande på annat forum ;D ;D ;D ;DMvh! Såg faktisk det inlägged på robsoft >... men men... får väll ta över den tråden då ;D ;D ;D