Publicerat Februari 15, 201313 yr Hej! Söker uppgifter om licensierade handladdare som laddar titelkalibern för försäljning. Vapnet är en gammal husqvarna svs kombi hanaspännare med underlever. Mvh!
Publicerat Februari 15, 201313 yr Haha söker du ammo åt farsans gammla klenod? Vore ju jävligt trevligt att få tag i lite fungerande patroner så man vet att det smäller när man trycker av
Publicerat Februari 15, 201313 yr Hej! Söker uppgifter om licensierade handladdare som laddar titelkalibern för försäljning. Vapnet är en gammal husqvarna svs kombi hanaspännare med underlever. Mvh! Kirunapatronen? Skickat från min GT-S5690 via Tapatalk 2
Publicerat Februari 15, 201313 yr Författare Japp, tänkte efterson du är för blyg för att skriva själv. Tackar Jocke!
Publicerat Februari 15, 201313 yr Fixar du fram numret så ringer jag Google hjälpte inte o inte heller Eniro eller Hitta
Publicerat Februari 15, 201313 yr Författare Surfade runt efter tel.nr och fick reda på att gubben lagt ner.:-/ fler förslag mottages således!
Publicerat Februari 15, 201313 yr http://forum.robsoft.nu/viewtopic.php?f=21&t=61926 Med tillhörande varningar. //Blyström
Publicerat Februari 15, 201313 yr Surfade runt efter tel.nr och fick reda på att gubben lagt ner.:-/ fler förslag mottages således!Såg det nu också Skickat från min GT-S5690 via Tapatalk 2