Publicerat Februari 16, 201313 yr Första lockjakts resultatet. efter fem minuter med PC 2 kommer två rävar skuttande. En ser mig en upptäcker att nyfikenhet kan vara dödligt. Riktigt rolig jakt!
Publicerat Februari 16, 201313 yr Författare Tar tacksam emot tips på pipor. Detta är min första. Hörde att man har svårt att locka med samma pipa på samma plats där en räv blivit lurad. Någon som vet om det kan stämma?
Publicerat Februari 18, 201313 yr Tar tacksam emot tips på pipor. Detta är min första. Hörde att man har svårt att locka med samma pipa på samma plats där en räv blivit lurad. Någon som vet om det kan stämma? Åtminstone om det är samma räv.
Publicerat Augusti 10, 201312 yr vann en lockpipa för räv på jaktlägret jag har varit på det är miakel teams (foxcaller) (harskrik,kaninskrik) den är väldigt lättanvänd som dom skriver för redan första gången jag blåste i den fick jag till fint ljud men det är ingen distans-pipa så jag undrar om det är någon som lyckats få in någon räv med den och är det en bra pipa ?
Publicerat Augusti 10, 201312 yr Den funkar bra. Kompisens sambo använder den hon har skjutit ett par ungrävar för den. S.
Publicerat Augusti 11, 201312 yr vann en lockpipa för räv på jaktlägret jag har varit på det är miakel teams (foxcaller) (harskrik,kaninskrik) den är väldigt lättanvänd som dom skriver för redan första gången jag blåste i den fick jag till fint ljud men det är ingen distans-pipa så jag undrar om det är någon som lyckats få in någon räv med den och är det en bra pipa ?var du i ryssby på sommarlägret? Isåfall vem av ungarna va du???
Publicerat Augusti 11, 201312 yr var du i ryssby på sommarlägret? Isåfall vem av ungarna va du??? ja jag var där ! var du lärare/elev ? (linus olsson) en av dom lugnaste, kom 2:a i skyttetävlingen , var med en kompis som hette niklas.
Publicerat Augusti 11, 201312 yr Den funkar bra. Kompisens sambo använder den hon har skjutit ett par ungrävar för den. S. testade den idag på den nyslagna havren. fan vad den låter fint ! kom ingen räv idag. (lite kor och elstängsel runt om åkern kan varit ett skäl) men denna pipan ska det nog kunna falla någon räv för. och den lät riktigt långt och starkt faktiskt ! men kompisens sambo hade skjutit lite för den ja, då funkar den då i alla fall
Publicerat Augusti 11, 201312 yr Köpte sannolikt samma tuta från annat ställe och drog in en vuxen sist jag var ute.. som jag dessvärre lyckades skjuta bom på men kom på locket gjorde den iaf...
Publicerat Augusti 11, 201312 yr Hur jag än lockat ger det alltid bäst resultat när jag lockar med munnen. Som man lockar på bisam. Det kommer rådjur det kommer ugglor det kommer räv. Jag vet inte vad jag låter som men det kommer djur.
Publicerat Augusti 12, 201312 yr Jag kör med primos regulator 14, någon som användt den förut med resultat?
Publicerat Augusti 12, 201312 yr Köpte sannolikt samma tuta från annat ställe och drog in en vuxen sist jag var ute.. som jag dessvärre lyckades skjuta bom på men kom på locket gjorde den iaf... gött hippen ! då vet jag att den funkar på dom vuxna också
Publicerat Augusti 12, 201312 yr gött hippen ! då vet jag att den funkar på dom vuxna också tråkigt med bom men vafan, kommer fler schanser nu när du vet att pipan funkar
Publicerat Augusti 12, 201312 yr Jag va på kollot för jägarförbundets räkning va Med upp på äventyrsbanan om du minns Linus.
Publicerat Augusti 13, 201312 yr Tar tacksam emot tips på pipor. Detta är min första. Hörde att man har svårt att locka med samma pipa på samma plats där en räv blivit lurad. Någon som vet om det kan stämma? Jag lockar mycket räv. Själv använder jag Nordik crying bird. Mycket bra pipa om man kan använda den ! . Skjutit 2 rävar på samma ställe som jag sett under tiden jag lockat men olika kvällar ! Rävar är sluga men ibland lite oaktsamma så jag skulle inte säga att dom förstår det .
Publicerat Augusti 13, 201312 yr Jag lockar mycket räv. Själv använder jag Nordik crying bird. Mycket bra pipa om man kan använda den ! . Skjutit 2 rävar på samma ställe som jag sett under tiden jag lockat men olika kvällar ! Rävar är sluga men ibland lite oaktsamma så jag skulle inte säga att dom förstår det . Klaus dhemel vogelklage är min favorit. Och nordik roe. S.
Publicerat Augusti 13, 201312 yr Jag va på kollot för jägarförbundets räkning va Med upp på äventyrsbanan om du minns Linus. klart jag kommer ihåg dig ! du har skaffat en foxhound ganska nyligen med va ? har för mig att han den andra kille från jägarförbundet sa det ?