Publicerat Juli 27, 200619 yr Nu när man antingen betalar genom Internet eller bankgirot. Är det ju bökigt att ha med sig betalningsbekräftelsen. Om man går in på Naturvårdsverkets hemsidaoch fyller i sina uppgifter, kan man få hemskickat en bekräftelse att jaktkortet är betalt och man kan klippa ut ett kvitto stort som ett kreditkort och ha med sig under jakten! ps. sök på jaktkort
Publicerat Juli 27, 200619 yr http://www.naturvardsverket.se/index.php3?...ar/formular.htm Smart som f-n! Fyllde i och skickade och jag tror faktiskt att jag redan dagen efter fick brevet från Naturvårdsverket.. Mvh!
Publicerat Juli 28, 200619 yr mm tack för det ... blir ju kanon om man kan ha sakerna i plånboken... jaja hade mvh
Publicerat Juli 31, 200619 yr Det låter ju bra. Släpa med sig både kvito i A6 format och jaktkort är ju bökit. Det är ju inget som man stoppar i benfickan om det regnar. Det blir ju pappémache av allt då. Tycker det borde komma automatiskt vid inbetalning. /Svinhagen
Publicerat Juli 31, 200619 yr Nu när man antingen betalar genom Internet eller bankgirot. Är det ju bökigt att ha med sig betalningsbekräftelsen. Om man går in på Naturvårdsverkets hemsidaoch fyller i sina uppgifter, kan man få hemskickat en bekräftelse att jaktkortet är betalt och man kan klippa ut ett kvitto stort som ett kreditkort och ha med sig under jakten!ps. sök på jaktkort "been there, done that!" ;D
Publicerat Juli 31, 200619 yr Det är bra att man kan beställa en bekräftelse på jaktkortet. Jag har lyckats förlägga mitt :-[ så nu är det beställt en bekräftelse.
Publicerat Augusti 4, 200619 yr beställde i onsdags kväll och idag kom mitt fint som snus blev det efter att man klippt ut kortet och laminerat det
Publicerat Augusti 17, 200619 yr Har beställt nu,hoppas det funkar även för mej. Tack för tipset... 8)
Publicerat Augusti 18, 200619 yr Jäklar smidigt, särskilt när farsan har undanhållit att han äger en lamineringsmaskin fram till nu, så nu är både licensen och jaktkortet så fint inplastat i plånboksvänligt format.